miércoles, 12 de octubre de 2011

La meua descripció

Hola!
Sóc Sofia, una xica d'onze anys, de sisé del Col·legi Voramar.
No sóc ni molt alta, ni molt baixa, tinc el cabell ros, curt i llis i els ulls blaus. Jo crec qué sóc guapa, encara què, clar, no tot el món ho pensa.
Sóc simpàtica i amable, m'agrada estar amb els amics. També sóc un poc estudiosa, però divertida, faig riure a molta gent =). Encara qué de vegades em puc enutjar.
En el meu temps lliure m'agrada fer moltes coses, com per exemple: estar a l'ordinador, ballant, patinant o jugant al fútbol, llegint i com no, amb els amics.
El menjar qué més m'agrada són els ous amb creïlles fregides, però també els espaguetis i la lasaña, i com no, el millor fer una barbacoa, mmmmmmm........=P
La millor série jo diria qué és ''Buena suerte, Charlie'' o ''Los magos de Waverly Place'', ''iCarly'', ''Shake it up'', ''Zoey 101'', ''H20'', ''El hormiguero''...Ho sé, són moltes.
La música qué més m'agrada és la Pop i la Hip-Hop i el meu color preferit és el taronja.
BSS

No hay comentarios:

Publicar un comentario