lunes, 28 de mayo de 2012

Viatge a Granada

S'ha acabat el viatge de fi de curs! Ens vam anar el dimarts 22 a Granada i vam tornar el divendres 25.
Aquest viatge ha sigut el més bonic que m'ha passat en tota la vida. M'he divertit, he après, he disfrutat... No només m'agradat per anar amb els monitors, que per cert eren molt simpàtics, també m'agradat per el que hem fet, per anar amb els professors i per lo bonica que és Granada.
Les activitats que hem fet han sigut moltes i molt divertides:
Vam pujar a la Serra de Huètor, vam vore la vegetació i vam disfrutar del paisatge; allí estava el Puerto Lobo, on ens van explicar més detalls de la serra; vam arribar a l'hotel: era fantàstic, m'agradat un muntó i era preciòs. Al dia següent ens vam anar al Parc de les Ciències de Granada, hem va encantar, era tot molt interesant i divertit. Al tercer dia vam pujar a Serra Nevada, que en realitat tenia poqueta neu, van ser del més divertit del viatge i... vam fer uuna baralla de boles de neu!
Tot hem va agradar molt i l'Alhambra i el "Zoco" de Granada eren preciosos! Hem dona moltíssima llàtima que ja haja oassat el nostre viatge, she m'ha passat en un segon. A pesar d'açò, m'he l'he passat en gran i hem aprés a conviure millor junts.
I LOVE GRANADA!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario